BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 27, 2009

SeLalu MenGalaH


camelia maafkanlah aku
karna ku tak bisa
temani tidurmu

camelia lupakanlah aku
yang tak
kau temui aku

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku
kau wanita yang tegar
aku mohon lupakanlah aku

sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
mungkin di suatu saat nanti
kau temui cinta yang sejati

sudah cepat lupakanlah aku
jangan pernah ungkit masa lalu
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

camelia

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku

sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

uol penah denga x lagu nih??akceli i hate diz song.aye x suke lirik dia.pada aye lirik dia sangat jahat!!kejam!!

dia sukakan that girl...he gives her hope,but then he leave her...sbb???dia xnak kekasih dia tau dia ada ppuan laen.

So kalo dah tau ada kekasih y still nak simpan ppuan laen???

Pada aye...that boy sgt tamak!!jgn bagi harapan kalo awak tau awak x bleh nak tunaikan.

TAK USAHLAH sebut pasal cinta jika anda tidak sebenar-benarnya mengambil kisah.

TAK USAHLAH bercakap tentang perasaan, jika ia tidak berada di hati anda.

TAK USAHLAH menunjuk ke dada, jika anda berhasrat melukakan hati pasangan anda.

TAK USAHLAH sebut cinta abadi jika ada di hati anda untuk berpisah.

TAK USAHLAH memandang matanya jika anda berbohong kepadanya.

TAK USAHLAH sebut hello jika kelak anda mengucapkan selamat tinggal.

TAK USAHLAH katakan dia satu-satunya, jika ada orang lain di sisi.

TAK USAHLAH kunci hatinya, jika anda tiada anak kunci untuk membukanya kelak


0 comments: